به وب سایت سالن زیبایی بارانا خوش آمدید

فیبروز و میکروبلیدینگ ابرو یکی از روش‌های زیباسازی و فرم‌دهی ابروهاست. روش‌های بسیاری برای پر‌رنگ کردن ابرو وجود دارد که فیبروز و میکروبلیدینگ جزو محبوب‌ترین‌ها محسوب می‌شوند. فیبروز ابرو به‌عنوان یک روش مشابه به میکروبلیدینگ ابرو شناخته شده و به‌نوعی یکی از زیرجموعه‌های این تکنیک است. در این مقاله به بررسی تفاوت‌های این دو از نظر تکنیک، ماندگاری و هزینه خواهیم پرداخت که بدانید فرق فیبروز ابرو با میکروبلیدینگ چیست.

تفاوت نحوه انجام فیبروز و میکروبلیدینگ ابرو 

در فیبروز ابتدا خطوط باید از تاج ابرو شروع و در قسمت دم ابرو تمام شوند و هر خط اجرا شده دوبار تمدید گردد. در مرحله بعدی نوبت به شوک دادن رنگ می‌رسد که پس از 3 الی 4 دقیقه، ابرو‌ها رنگ می‌گیرند.

در میکروبلیدینگ پس از کشیدن طراحی هاشور ابرو به‌صورت دستی، با خط کش به‌وسیله قلم مخصوص حاوی سوزن‌های ریز ابرو‌ها را هاشور می‌زنند. با این تکنیک خراش‌های کوچکی روی ابرو، رنگدانه‌های تاتو به پوست تزریق می‌شود. 

استفاده از خط‌کش در روش میکرو 

فرق میکروبلیدینگ و فیبروز از نظر قوانین و چارچوب 

فرق میکروبلیدینگ با فیبروز در انجام این تکنیک بدین‌گونه است که طراحی ابرو‌ها در میکرو به‌شکل دستی و بر‌اساس سلیقه مشتری انجام می‌شود، اما در فیبروز بر‌اساس فرم صورت و نسبت‌های طلایی در استاندارد‌های بین‌المللی صورت می‌گیرد. در مدل فیبروز طرح کلی برای هاشور‌زنی وجود دارد، اما میکرو کاملا به‌توجه به تجربه فرد تاتو کار انجام می‌شود و استاندارد خاصی ندارد. با فیبروز و میکروبلیدینگ دیگر نیاز به پرداخت هزینه جداگانه نیست و در قیمت میکاپ در سالن آرایشگاه تاثیرگذار است. 

پیروی از قوانین و استاندارد‌های خاص در روش فیبروز 

تفاوت فیبروز ابرو با میکروبلیدینگ از نظر کیفیت رنگدانه‌ها 

رنگدانه‌ها مهم‌ترین بخش از خدمات فیبروز و میکروبلیدینگ هستند. در روش فیبروز معمولا از رنگدانه‌هایی با کیفیت بالا استفاده می‌شود که با گذر زمان کمتر دچار تغییر می‌شوند. در میکروبلیدینگ ابرو، رنگدانه‌ها کیفیت پایین‌تری دارند و ممکن است با گذشت زمان و شست‌وشو دچار قرمزی و التهاب شوند. 

به همین دلیل تعداد زمان مراجعه برای ترمیم فیبروز کمتر از میکروبلیدینگ است. البته کیفیت رنگدانه همانند قیمت آرایش عروس بستگی به میزان هزینه‌ پرداختی شما نیز دارد. 

کیفیت رنگدانه عالی در روش فیبروز ابرو 

فرق بین فیبروز ابرو و میکروبیلدینگ در تیغ و سوزن 

تیغ‌های مورداستفاده در فیبروز همچون رنگدانه‌های این روش از کیفیت بالایی برخوردار هستد. به‌همین دلیل، این تکنیک به‌وسیله ابزار‌های مخصوص، خطوط طبیعی‌تری روی ابرو‌ها ایجاد می‌کند. تیغ‌های فیبروز همانند قیمت شینیون مو به سبکی خاص، گران‌تر و با‌کیفیت‌تر است. 

تیغ میکروبلیدینگ از 15 سوزن تشکیل شده که به‌مدت 20 الی 30 دقیقه، هاشور‌های مرتبی را روی ابرو ایجاد می‌کند. این تیغ‌ها یکبار مصرف هستند. تیغ میکروبلیدینگ نیز باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا نتیجه هاشور مرتب و منظم شود. 

تفاوت میکرو و فیبروز از نظر ماندگاری چگونه است؟ 

ماندگاری فیبروز به نوع پوست شما بستگی دارد. در واقع میزان ماندگاری فیبروز و چربی پوست رابطه عکس با یکدیگر دارند؛ بنابراین هر چقدر پوست فردی خشک‌تر باشد، میزان ماندگاری فیبروز ابرو وی بیشتر خواهد بود. به‌طورکلی میزان ماندگاری فیبروز ابرو بین 10 الی 12 ماه تخمین زده می‌شود؛ اما در صورت چربی زیاد پوست بین 6 الی 7 ماه متغیر است. 

در روش میکرو، به‌دلیل خراش‌های زیاد و نفوذ رنگ به داخل پوست، ماندگاری آن بیشتر است. هر چند که رنگدانه‌های فیبروز قوی‌تر هستند، اما تیغ‌های میکروبلیدینگ باعث ماندگاری بیشتر رنگ روی پوست می‌شود. میکروبلیدینگ به‌طورمتوسط حدود 6 ماه الی 2 سال دوام دارد. البته میزان ماندگاری این دو روش، به کیفیت ابزار و مواد همانند چسب اکستنشن مژه، نیز بستگی دارد که قیمت اکستنشن مژه و تاتو ابرو رابطه مستقیمی با ماندگاری آن‌ها خواهد داشت. 

ماندگاری بیشتر میکروبلیدینگ از روش فیبروز 

فرق میکروبلیدینگ و فیبروز در ظاهر و زیبایی چیست؟ 

نتیجه نهایی فیبروز و میکروبلیدینگ در ظاهر فرق خاصی ندارند، اما قابل‌تشخیص خواهند بود. با‌توجه‌به روش انجام و تیغ و سوزن‌های بسیار نازک فیبروز، نتیجه آن روی ابرو‌ها بسیار جلوه طبیعی‌تر و ظریف‌تری دارد. 

در روش میکرو خطوط کمی پر‌رنگ‌تر و ضخیم‌تر به‌نظر می‌رسند؛ بدین‌ترتیب اگر به‌دنبال ظاهری طبیعی‌تر برای ابرو‌های خود هستید، فیبروز ابرو گزینه‌ای ایده‌آل برای شما خواهد بود. خدمات زیبایی مانند کاشت مژه در کنار فیبروز یا میکروبلیدینگ ابرو به زیبایی دو‌چندان چهره‌تان می‌افزاید.  

 ظاهر طبیعی و خطوط نازک در تکنیک فیبروز

تفاوت فیبروز ابرو و میکروبلیدینگ از نظر هزینه 

هزینه‌ میکروبلیدینگ ابرو و فیبروز، به رنگ و مواد انتخابی بستگی دارد. در واقع هر‌چقدر که از متریال با کیفیت‌تری استفاده شود، قیمت آن نیز افزایش می‌یابد.

سالن آرایشگاهی که برای این تکنیک از زیبایی ابرو‌ها انتخاب می‌کنید نیز در برآورد هزینه نهایی تاثیر‌گذار خواهد بود. به‌طورکلی روش فیبروز به دلیل ابزار‌های مخصوص و برند بودن، قیمت بالاتری نسبت به میکروبلیدینگ دارد. 

جدول تفاوت میکروبلیدینگ و فیبروز ابرو

روش تاتو ابرو

نحوه انجام

ماندگاری

هزینه

ظاهر 

کیفیت مواد

فیبروز 

طبق استاندارد‌های زیبایی 

10 الی 12 ماه

بیشتر 

طبیعی‌تر و خطوط نازک‌تر

عالی

میکروبلیدینگ

بر‌اساس سلیقه و طراحی شخصی

6 ماه الی 2 سال

کمتر 

طبیعی اما خطوط پررنگ و کمی مصنوعی

متوسط 

 ابروهای زیبا با روش‌های میکرو و فیبروز در سالن زیبایی بارانا 

در این مقاله در مورد فرق فیبروز ابرو با میکروبلیدینگ صحبت کردیم. تفاوت میکروبلیدینگ و فیبروز در هزینه، نحوه انجام، ماندگاری، تکنیک، کیفیت رنگدانه و ابزار‌های مخصوص مورد‌استفاده است. به‌طورکلی تکنیک هاشور‌زنی فیبروز طبیعیتر از میکرو خواهد بود؛ اما از نظر هزینه نیز بالاتر‌ از آن است. 

در سالن زیبایی بارانا هر دو روش با تکنیک‌های خاص توسط متخصصان این حرفه انجام می‌شود. میکرو و فیبروز ابرو با استفاده از دستگاه‌های دقیق و رنگدانه‌های با‌کیفیت اعمال می‌شود تا ظاهری طبیعی به ابرو‌ها ببخشد. برای اطلاع از نحوه انجام و قیمت روش‌های تاتو ابرو با شماره‌های درج شده در سایت تماس بگیرید. 


اشتراک گذاری

فرم ثبت نوبت

با پر کردن اطلاعات زیر و انتخاب نوع خدمت درخواستی، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس میگیرند.

تلاش میکنیم که زمان انتخابی شما حتما رعایت شود، اما ممکن است زمان پیشنهادی شما با زمان ارائه شده در آرایشگاه کمی تفاوت داشته باشد.

نام خود را وارد کنید.
شعبه مورد نظر خود را انتخاب کنید.
شماره موبایل خود را وارد کنید.
خدمات مورد نظر خود را انتخاب کنید.
روز مورد نظر خود را انتخاب کنید.
ساعت پیشنهادی خود را انتخاب کنید.