به وب سایت سالن زیبایی بارانا خوش آمدید
بررسی راه‌های رسیدن به پوستی صاف در عرض یک هفته

دست یافتن به پوستی صاف و زیبا کار دشواری نیست! صورت صاف و شفاف در افزایش اعتماد‌به‌نفس افراد تاثیر بسزایی می‌گذارد. اگر برای شما هم سوال پیش آمده که چگونه در عرض یک هفته پوستی صاف داشته باشیم؟ خوشبختانه راه‌کار‌های مختلفی از‌جمله استفاده از ماسک، اسکراب، کرم و فشیال مخصوص پوست وجود دارد که پوستتان در عرض یک هفته صاف و شاداب شود. محصولات و خدمات مراقبت‌های پوستی باعث می‌شود همه عارضه‌های پوستی مانند آکنه، جوش، لک از بین بروند و پوستی صاف و یکدست به شما هدیه دهند. در ادامه شما را با روش‌های صاف شدن صورت در کمترین زمان ممکن آشنا خواهیم کرد. 

استفاده روزانه از مرطوب‌کننده مناسب پوست برای داشتن پوستی صاف

استفاده از مرطوب‌کننده پوست چرب یا خشک برای متعادل کردن تولید سبوم، جلوگیری از پوسته شدن و خشکی پوست و جبران رطوبت از دست رفته مهم است. لوسیون‌ها و کرم‌ها می‌توانند با افزودن لایه‌ای محافظتی به سطح پوست، بافتی صاف‌تر ایجاد کنند. 

برای اینکه مرطوب‌کننده خاصیت صاف‌کنندگی نیز داشته باشد، محصولی را انتخاب کنید که در آن حاوی ترکیبات ویتامین سی و رتینوئید است. 

استفاده از کرم مرطوب‌کننده برای داشتن پوستی صاف 

برای دستیابی به پوستی سالم از کرم ضد‌آفتاب استفاده کنید

نور خورشید می‌تواند باعث مشکلات بسیاری از‌جمله از بین رفتن خاصیت ارتجاعی پوست، چین‌و‌چروک، لکه‌های پیری، خطوط ظریف و افتادگی پوست شود. حتما شما هم شنیده‌اید که باید برای جلوگیری از آسیب‌های اشعه فرابنفش به پوست، از ضد‌آفتاب استفاده کنید. ضد‌آفتاب را حتی در برخی مواقع در خانه نیز استفاده کنید، زیرا نور خورشید از پنجره نیز عبور می‌کند. متخصصان پوست توصیه می‌کنند روزانه به‌مدت هر 4 ساعت یکبار از ضد‌آفتاب SPF 50 استفاده کنید. 

اگر مراسم عروسی شما نزدیک است و می‌خواهید پوستتان بسیار درخشان به‌نظر برسد، علاوه‌بر داشتن یک روتین پوستی برای استفاده از ضد‌آفتاب، میکاپتان نیز در صاف به‌نظر رسیدن پوستان نقش مهمی دارد که سالن بارانا با بهترین محصولات درجه یک آرایشی، نه‌تنها قیمت میکاپ صورت مناسبی دارد، بلکه پوستی صاف و درخشان به شما تحویل می‌دهد. 

چگونه پوست صاف داشته باشیم؟ با فیشیال صورت 

فشیال صورت نوعی مراقبت و درمان پوستی محسوب می‌شود که شامل پاکسازی پوست، بخور، لایه‌برداری است که در نهایت از ماسک و کرم‌های مخصوص برای بهبود یافتن عارضه‌های پوست استفاده می‌کنند. این عمل، با تحریک تولید کلاژن، زیبایی و درخشندگی پوست را دوچندان می‌کند و منجر‌به جوانسازی پوست نیز خواهد شد. 

علاوه‌بر کلاژن‌سازی، فشیال صورت برای لایه‌برداری و از بین بردن سلول‌های مرده پوست، پاکسازی منافذ پوست، آبرسانی و صاف شدن پوست استفاده می‌شود. برای انجام خدمات زیبایی قبل از مراسم مانند فشیال، شینیون مو، میکاپ و خدمات ناخن، سالن بارانا بهترین انتخاب است زیرا همه این خدمات را به‌صورت تخصصی خدمت شما ارائه می‌دهند.

فشیال؛ راهی برای داشتن پوستی سالم و صاف  

پوستی صاف و درخشان با اضافه کردن خوراکی‌های حاوی بتاکاروتن به رژیم غذایی 

در پاسخ به این سوال که چگونه پوستی صاف و بدون جوش داشته باشیم ؟ باید بگوییم که مصرف مواد‌غذایی حاوی بتاکاروتن تاثیر بسزایی در سلامت و صاف شدن پوست دارد. مصرف کافی ریز‌مغذی‌های آنتی‌اکسیدنی از‌جمله بتاکاروتن برای مقاله با اشعه‌های مضر فرابنفش خورشید و حفظ سلامت و ظاهر پوست، کمک می‌کند. 

مواد‌غذایی حاوی بتاکاروتن شامل سبزیجات برگ سبز مانند کلم‌پیچ و اسفناج، سیب‌زمینی شیرین، هویج، کلم بروکلی، فلفل دلمه‌ای زرد و قرمز، نخود و هلو می‌شوند. همچنین بتاکاروتن در سبزیجات و ادویه‌هایی مانند جعفری، پاپریکا، گشنیز، چیلی و فلفل کاین وجود دارد. این مواد‌غذایی باعث می‌شود در روز مراسم، محصولات آرایش عروس روی پوست به‌خوبی جذب شوند و درخشش و زیبایی صورت دو‌چندان شود. 

چگونه پوستی صاف و بدون منافذ داشته باشیم؟ با استفاده از روغن‌ 

استفاده از روغن‌های گیاهی که خاصیت مرطوب‌کنندگی، ضد‌التهاب و تغذیه‌کنندگی دارند، در زیبایی و شفافیت پوست تاثیر منحصر‌به‌فردی خواهند داشت. برخی از این روغن‌ها شامل روغن نارگیل، جوجوبا، مورینگا و رزماری می‌شوند. 

این روغن‌های گیاهی نه‌تنها تاثیر بسزایی در روشن‌کنندگی و کاهش لک پوستی دارند، بلکه به کاهش خشکی و چین‌و‌چروک پوستی کمک می‌کنند. نتایج استفاده از روغن‌های گیاهی به‌قدری در صافی پوست تاثیر‌گذار است که قبل از انجام انواع خدمات ناخن از آن‌ها استفاده می‌شود. 

روغن‌تراپی؛ یکی از بهترین راه‌های رفع لک و چروک 

پوستی صاف و درخشان با بهره‌مندی از روش نوین درمابلیدینگ 

درمابلیدینگ یک روش لایه‌برداری عمیق روی پوست است که باعث ساخت لایه‌های سالم‌تر می‌شود. در این روش با تیغ زدن روی سطح صورت انجام می‌شود که باعث درخشان و یکدست شدن پوست می‌شود. هر جلسه درمان درمابلیدینگ روی صورت ممکن است بین 20 الی 40 دقیقه طول بکشد که شما باید این درمان را هر شش الی 12 هفته یکبار تکرار کنید تا بهترین نتیجه را مشاهده کنید. 

البته پس از انجام این روش ممکن است 1 الی 2 روز در پوست خود، خشکی را احساس کنید، که طی یک هفته درمان می‌شود و شما پوستی صاف خواهید داشت. این روش از زیبایی در سالن بارانا انجام می‌شود؛ شما می‌توانید به منظور بررسی هزینه درمابلیدینگ و خدماتی دیگر همچون قیمت ژلیش ناخن و میکاپ با مشاوران ما تماس بگیرید. 

چطوری پوستی صاف داشته باشیم؟ استفاده از محصولات مراقبتی 

استفاده از محصولات پوست، لکه‌های پیری، جای زخم، خطوط ریز و چین‌و‌چروک‌ها را به حداقل می‌رساند. محصولاتی مانند: 

  • اسید‌های هیدروکسی آلفا: سلول‌های مرده پوست را از بین می‌برند و به روشن شدن پوست کمک می‌کنند. 

  • اسید‌های هیدروکسی بتا: منافذ را پاک می‌کنند و تاثیر بسزایی در رفع آکنه دارند.

  • ویتامین C: به روشن شدن پوست و تحریک تولید کلاژن کمک می‌کنند.

  • رتینول: بافت پوست را بهبود می‌بخشند و در رفع خطوط موثر است. 

همانطور که گفتیم، این محصولات عارضه‌های پوستی را برطرف می‌کنند و ترکیبات آن موجب روشن و صاف شدن پوست می‌شوند. 

رسیدن به پوستی صاف با استفاده از کرم‌های حاوی ویتامین C

با فشیال صورت در سالن بارانا پوستی صاف و بدون جوش خواهید داشت! 

در این مقاله ما به شما گفتیم که چگونه در عرض یک هفته پوستی صاف داشته باشیم؟ رعایت کردن نکاتی مانند مصرف سبزیجات، استفاده از ضدآفتاب، مرطوب‌کننده و محصولات مراقبت پوستی از‌جمله اقدامات اصلی برای داشتن پوستی صاف به‌شمار می‌روند. همچنین انجام خدمات پوستی مانند درمابلیدینگ و فشیال، جزو روش‌های تخصصی برای دستیابی به پوستی درخشان، صاف و بدون جوش محسوب می‌شوند. 

سالن زیبایی بارانا، انواع فشیال تخصصی پوست را ارائه می‌دهند که هر کدام، پاسخگوی نیاز‌های مختلف پوست شما هستند. با انتخاب فشیال مناسب با نوع پوست خود، شاهد تحولی شگفت‌انگیز در پوست خود در عرض یک هفته  خواهید بود. برای کسب اطلاعات کامل‌تر در مورد انواع فشیال صورت، با شماره‌های درج شده سایت تماس بگیرید. 

 


اشتراک گذاری

فرم ثبت نوبت

با پر کردن اطلاعات زیر و انتخاب نوع خدمت درخواستی، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس میگیرند.

تلاش میکنیم که زمان انتخابی شما حتما رعایت شود، اما ممکن است زمان پیشنهادی شما با زمان ارائه شده در آرایشگاه کمی تفاوت داشته باشد.

نام خود را وارد کنید.
شعبه مورد نظر خود را انتخاب کنید.
شماره موبایل خود را وارد کنید.
خدمات مورد نظر خود را انتخاب کنید.
روز مورد نظر خود را انتخاب کنید.
ساعت پیشنهادی خود را انتخاب کنید.