به وب سایت سالن زیبایی بارانا خوش آمدید

با تتو لب، ابرو و چشم دیگر نیازی برای وقت گذاشتن بابت آرایش صورت ندارید. این نوع تاتو روشی ایده‌آل برای افرادی است که می‌خواهند در هر شرایطی مانند حمام و استخر رفتن، آرایش چشم و لب خود را حفظ کنند. با تاتو لب و چشم‌ها از آرایش کردن طولانی مدت راحت می‌شوید و نیاز نیست هر روز صبح که از خواب بیدار می‌شوید، زمانی را به صرف آرایش اختصاص دهید. در این مقاله قصد داریم شرح، ماندگاری و فواید تاتو صورت از جمله لب، ابرو و چشم را برایتان توضیح دهیم. 

تاتو لب؛ تاثیر دو‌چندان زیبایی در چهره 

تاتو لب یک تکنیک منحصر‌به فرد به منظور زیبا‌تر شدن لب‌ها با استفاده از رنگ‌دهی آن است. این روش با دو تکنیک انجام می‌شود؛ که شامل شیدینگ لب و رژ لب کامل است. در تتو کامل، همه سطح لب، به‌طور یکسان توسط رنگدانه‌های تزریقی، رنگ می‌گیرند؛ اما در شیدینگ، قسمت‌های بیرونی لب نسبت به قسمت‌های داخلی، رنگ تیره‌تری دارند. 

هر دو روش طرفداران بسیاری دارد و با‌توجه به سلیقه شخصی انجام می‌شود. در رژ لب کامل بیشتر از طیف رنگی قرمز استفاده می‌شود؛ البته می‌توانید رنگ‌های روشن‌تری نیز استفاده کنید. در شیدینگ لب نیز بیشتر از رنگ‌های گلبهی و صورتی استفاده می‌شود. بهترین سالن زیبایی در یوسف آباد (بارانا) تتو کامل و شیدینگ لب را بر‌اساس سلیقه و نوع رنگ پوست شما انتخاب می‌کند که تحولی عظیمی در زیبایی صورت شما پدید آید. 

شیدینگ و تاتو دائمی لب؛ تاثیر در زیبا شدن صورت 

تاتو ابرو؛ روشی برای رنگ‌دهی به ابروهای کم‌رنگ و قرینه‌سازی آن‌ها 

تتو ابرو راهی برای قرینه‌‌سازی و پر‌رنگ کردن ابرو‌ها است که می‌خواهند به‌صورت دائمی نیازی به مداد کشیدن ابرو‌های خود نداشته باشند. تتو ابرو به روش‌های مختلفی از جمله میکروبلیدینگ، شیدینگ و میکروپیگمنتیشن انجام می‌شود. این روش‌ها با استفاده از دستگاه مخصوص دارای رنگ، به ابرو‌ها رنگ می‌دهد و فرم آن‌ها را بهبود می‌بخشد. 

شیدینگ ابرو شیوه‌ای است که تنها در مناطق کم‌پشت ابرو اجرا می‌گردد، در واقع این روش کم‌پشتی و کچلی ابرو‌ها را برطرف می‌سازد. میکروبیدلینگ نیز به همین روش اعمال می‌شود اما ماده رنگ این روش، ماندگار‌تر از شیدینگ ابرو خواهد بود. در روش میکروپیگمنتیشن سوزن‌های بسیار ریز، رنگدانه‌هایی به لایه‌های سطحی پوست تزریق می‌شود و ظاهر ابرو را پر‌رنگ‌تر نشان می‌دهد. روش میکرونیدلینگ برای آرایش عقد بسیار مناسب است؛ زیرا ظاهری فانتزی و دخترانه دارد. 

میکروبیلدینگ ابرو؛ راهی برای رفع کم‌پشتی و کم‌رنگی ابرو 

ظاهری جذاب و چشمان دل‌انگیز با تاتو خط چشم 

خط چشم جزو آرایش‌های روزانه است که باعث افزایش زیبایی چشم‌‌ها می‌شود. انجام تتو خط چشم دائمی است و دیگر لازم نیست روزانه با استفاده از خط چشم‌های آرایشی برای کشیدن خطوط متقارن تلاش کنید. تاتو خط چشم به‌وسیله دستگاه مخصوصی انجام می‌شود که سوزن دستگاه جوهر را به لایه زیرین پوست منتقل می‌کند.

 فواید تاتو خط چشم این است که هر مدلی از جمله نازک، دنباله دار، کلاسیک و پهن پشت پلک‌های شما قابل اجرا خواهد بود. مدل خط چشم شما بستگی به فرم چشم و سلیقه شما دارد. هزینه خدمات زیبایی همچون قیمت پدیکور، تاتو و فشیال سالن بارانا از تعرفه مناسبی برخوردار است و اصلا نگران تاتو و ترمیم تاتو خط چشم خود نباشید. 

 خط چشم نازک و کوتاه، یکی از مدل‌های تاتو 

فواید تاتو صورت (تتو لب، ابرو و چشم) چیست؟ 

تاتو ابرو،لب و خط چشم مزایایی دارد که در ادامه به شرح آن خواهیم پرداخت: 

  • تتو خط چشم، ابرو و لب دائمی و نیمه دائمی هستند و با شستشوی صورت پاک نخواهند شد. 

  • ماندگاری آن‌ها بالا است. 

  • با تتو اجزای صورت در وقت خود صرفه‌جویی خواهید کرد. 

  • دیگر نیاز به وقت گذاشتن برای کشیدن خط چشم، ابرو و رژ لب به‌صورت متقارن نیست. 

  • تتوهای صورت به چهره بی‌روح شما طراوت و شادابی می‌بخشد. 

با تتو چشم، ابرو و لب ظاهری جذاب‌تر برای خود ایجاد می‌کنی  هزینه آن نیز بسیار مقرون‌به‌صرفه است. اگر علاوه‌بر تتو صورت، علاقه‌مند به انجام خدمات زیبایی مانند مانیکور هستید، برای اطلاع از نحوه انجام و قیمت مانیکور به قسمت خدمات سایت مراجعه کنید. 

تغییرات چشم‌نواز ابروها با تاتو، فواید تاتو ابرو

معایب تتو چشم، ابرو و لب چیست؟ 

تاتو ابرو، لب و چشم همانطور که نواقص و مشکلات کم‌رنگی اجزای صورت را پوشش می‌دهد، معایبی نیز دارد که البته این بستگی به انتخاب سالن زیبایی نیز خواهد داشت. شما با مراجعه به سالن‌های غیر‌معتبر ممکن است دچار مبتلا شدن به عفونت‌هایی همچون هپاتیت، ایدز و عفونت‌های قارچی شوید. 

یکی دیگر از نمونه‌های معایب تتو را می‌توان به دردناک بودن آن اشاره کرد که این مسئله با استفاده از مواد بی‌حسی قابل حل است. 

 تتو ابرو، چشم و لب چقدر ماندگاری دارد؟ 

ماندگاری تتو به عوامل مختلفی از جمله نوع پوست، سبک زندگی، نوع مواد رنگی و مراقبت‌های شما بستگی دارد. تاتو‌های معمولی، اغلب دائمی هستند و پس از انجام یک دفعه، بعد از یک الی سه ماه ممکن است برای ترمیم اقدام کنید و پس از آن تا سال‌ها تتو باقی می‌ماند و فقط رنگ آن کمرنگ‌تر می‌شود. 

اما تتو خط چشم، معمولا بعد از یک سال محو می‌شود و این امر به‌دلیل جنس متفاوت رنگدانه و فشار کم سوزن تاتو هنگام اجرای کار است. اگر قصد انجام پاکسازی صورت در کنار تاتو را دارید، برای کسب اطلاعات بیشتر از قیمت فشیال پوست با ما تماس بگیرید. 

ماندگاری تاتو خط چشم نسبت‌به سایر تاتو‌ها کمتر است. 

تاتو لب، ابرو و چشم را در سالن زیبایی بارانا تجربه کنید؛ تغییر شگفت‌انگیز چهره شما 

در این مقاله در مورد فواید تاتو خط چشم، ابرو و لب صحبت کردیم و تکنیک‌های هر نوع تتو را به شما معرفی کردیم. تتو اجزای صورت به روش‌های مختلفی انجام می‌شود که در ماندگاری آن تاثیر می‌گذارد. تتو ابرو، چشم و لب مزایایی دارد که شامل صرفه‌جویی در وقت، متقارن شدن، پوشش نقص آن‌ها و دائمی بودن آن‌ها می‌شود. 

سالن زیبایی بارانا، انجام و ترمیم تاتو با دقت فراوان با متخصصان انجام می‌شود. این فرایند شامل بازسازی رنگ‌ها، تصحیح خطوط و پوشاندن نقص‌های صورت با بهترین مواد رنگی است. برای دستیابی به تغییر چشم‌گیر و زیبایی دوچندان صورت با شماره‌های درج شده در سایت، وقت خود را رزرو کنید. 


اشتراک گذاری

فرم ثبت نوبت

با پر کردن اطلاعات زیر و انتخاب نوع خدمت درخواستی، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس میگیرند.

تلاش میکنیم که زمان انتخابی شما حتما رعایت شود، اما ممکن است زمان پیشنهادی شما با زمان ارائه شده در آرایشگاه کمی تفاوت داشته باشد.

نام خود را وارد کنید.
شعبه مورد نظر خود را انتخاب کنید.
شماره موبایل خود را وارد کنید.
خدمات مورد نظر خود را انتخاب کنید.
روز مورد نظر خود را انتخاب کنید.
ساعت پیشنهادی خود را انتخاب کنید.