به وب سایت سالن زیبایی بارانا خوش آمدید
معرفی روش‌های مختلف رفع سریع چروک دور چشم

آیا تا‌به‌حال فکر کرده‌اید که چگونه چروک دور چشم را از بین ببرید تا چهره‌ای جوان‌تر داشته باشید؟ روش‌های موثری برای دستیابی به پوستی بدون چروک در دور چشم وجود دارد. از روش‌های پیشرفته مانند هایفو، لیزر و میکرونیدلینگ گرفته تا روش‌های موثر فشیال و روغن‌تراپی که به نتایج دلخواه خود دست یابید. در این مقاله همه راهکار‌های حرفه‌ای با دستگاه‌های تخصصی، ماسک‌های موثر و روغن گیاهی را معرفی می‌کنیم تا به‌راحتی با انجام هریک از این روش‌های زیبایی و درمانی، چروک‌های دور چشم را از بین ببرید. 

جدیدترین روش رفع چروک دور چشم با فناوری هایفو 

هایفو‌ یکی از روش‌های درمان قطعی چروک دور چشم در سریع‌ترین زمان ممکن است. فناوری هایفو با استفاده از تکنولوژی اولتراسوند، لایه‌های عمیق پوست را مورد‌هدف قرار می‌دهد. گرمای ایجاد شده توسط اولتراسوند، باعث تحریک تولید کلاژن و الاستین پوست می‌شود. 

جلسات درمانی هایفوتراپی، بدون درد و نقاهت بوده و بهترین روش برای از بین بردن چروک زیر چشم و نشانه‌های پیری دارد. ماندگاری جوانسازی و از بین بردن چروک دور چشم با این روش غیر‌تهاجمی، بین 1 تا 3 سال متغیر است. یکی از مزیت‌های جوانسازی دستگاه هایفو این است که باعث می‌شود ارایش نامزدی روی  پوست صورت به‌خوبی جذب شود و کرم روی صورت ماسیده نشود. 

دستگاه آر اف فرکشنال؛ بهترین روش پزشکی برای از بین بردن چروک دور چشم 

از بین بردن چروک دور چشم با لیزر آر اف، یکی از بهترین روش‌های نوین است. این دستگاه از امواج رادیوفرکانسی و سوزن‌های ریز استفاده می‌کند. ترکیب سوزن و انرژی آر اف موجب ایجاد آسیب سطحی در لایه‌های پوست شده و منجر‌به کلاژن‌سازی خواهد شد. 

انرژی آر اف از طریق سوزن‌ها به لایه‌های عمیق پوست منتقل می‌شود و باعث گرم شدن لایه‌های پوستی خواهد شد. این گرما موجب انقباض و رفع سریع چروک دور چشم می‌شود. هزینه جلسات درمانی از بین بردن چروک زیر چشم با لیزر، همچون قیمت کاور ناخن بستگی به سطح مهارت متخصص و اعتبار مرکز زیبایی و درمانی دارد. 

مزوتراپی زیر چشم برای رفع چروک؛ روشی مطمئن و تضمینی برای پوستی صاف 

رفع گودی و چروک زیر چشم با مزوتراپی، باعث بازبابی فرم جوان صورت می‌شود. مزوتراپی که شامل فیلر‌های محبوب است از هیالورونیک اسید ساخته شده‌اند. این ماده طبیعی، در پوست بدن یافت می‌شود که به‌طور‌معمول با افزایش سن، حجم مفیدی از مواد مغذی در بدن از بین می‌رود. 

تزریق فیلر صورت، نه‌تنها چین‌و‌چروک دور چشم را از بین می‌برد، بلکه باعث جوانسازی و رفع گودی چشم نیز می‌شود. همچنین پرکننده‌ها مقدار کمی لیدوکائین دارند که عمل تزریق را آسوده‌تر می‌کند. این روش نیز مانند ترمیم کاشت مژه نیاز به ترمیم دارد که ماندگاری آن معمولا بین 4 الی 8 ماه است.

تزریق فیلر؛ روشی مطمئن برای درمان چروک زیر چشم 

استفاده از روغن گیاهی برای درمان قطعی چروک دور چشم خانگی  

روغن‌های گیاهی یک روش از بین بردن چروک زیر چشم هستند، از‌جمله بهترین روغن‌ها در این زمینه را می‌توان به روغن‌های زیر اشاره کرد: 

  • روغن لیمو 

  • روغن ویتامین E

  • روغن صندل 

  • روغن اسطوخودوس

  • روغن کندر 

برای رفع چین و چروک زیر چشم مقداری روغن را با کمک انگشتان بر دور لب و دهان بمالید و این روش را در روز دو مرتبه تکرار کنید. روغن‌‌های گیاهی را می‌توانید قبل از میکاپ، به‌عنوان مرطوب‌کننده استفاده کنید. 

از بین بردن چین‌و‌چروک زیر چشم با روغن‌های گیاهی 

درمان خانگی چروک دور چشم با ماسک‌های طبیعی 

روش‌های خانگی متعددی به‌عنوان درمان چروک دور چشم وجود دارند که تاثیرات متفاوتی روی انواع پوست خواهند داشت. این روشهای از بین بردن چروک زیر چشم شامل ماسک‌های فوری هستند که عبارت‌اند از: 

  • ماسک شیر 

  • ماسک خامه 

  • ماسک پاپایا 

  • ماسک دارچین 

در‌حالی که بسیاری از افراد به‌دنبال روشی کم‌هزینه برای درمان چروک دور چشم هستند، باید این نکته را در نظر داشته باشیم که ممکن است این ماسک‌ها به‌اندازه روش‌های نوین تاثیرگذار نباشند. 

استفاده از بهترین کرم ضدچروک دور چشم برای جلوگیری از پیری زودرس 

استفاده از کرم‌های مناسب یکی از راههای از بین بردن چین و چروک دور چشم است. این کرم‌ها حاوی مواد فعالی هستند که به تحریک تولید کلاژن کمک کرده و رطوبت پوست را برای جلوگیری از خطوط دور چشم حفظ می‌کند. بهترین کرم ضد چروک دور چشم را در ادامه معرفی کرده‌ایم: 

  • کرم رتینول 

  • کرم‌های حاوی کلاژن 

  • کرم مخصوص دور چشم 

  • کرم هیالورونیک اسید 

  • کرم نیاسینامید اسید 

  • کرم‌های حاوی اسید گلیکولیک 

این کرم‌ها باید به‌عنوان بخشی از روتین پوستی خود برای زیبایی ظاهر خودتان قرار دهید که از قیمت مناسبی نیز دارند. 

استفاده از کرم زیر‌چشک مخصوص برای رهایی از چروک و سیاهی دور چشم 

برای از بین بردن چروک زیر چشم چکار کنیم؟ فشیال ماهانه

فشیال صورت یکی از روش‌های مراقبتی پوست است که باعث از بین رفتن آلودگی‌ها و چربی‌های اضافی پوست شده، که این موضوع منجر‌به جلوگیری و رفع سریع چروک دور چشم می‌شود. فیشیال صورت شامل پاکسازی صورت، لایه‌برداری، تخلیه ماساژ و ماسک‌گذاری مخصوص است. 

در فشیال صورت از ترکیبات مغذی مانند هیالورونیک اسید و نیاسینامید اسید استفاده می‌شود و با استفاده از ماسک‌های ضد‌پیری، همه چروک و گودی زیر چشم را از بین می‌رود. سالن بارانا، ماسک‌های صورت متنوعی برای انواع پوست ارائه می‌دهد و هزینه فشیال مانند قیمت ژلیش ناخن طبیعی از تعرفه‌ای مناسب برخوردار است. 

فشیال صورت، راهی مطمئن برای درمان گودی و چروک زیر چشم 

رفع چروک دور چشم با روش‌های تضمینی؛ شما چه تجربه‌‌هایی دارید؟ 

در این مقاله در مورد روش‌های مختلف رفع سریع چروک دور چشم صحبت کردیم. دریافتیم که راه‌های مختلفی برای چروک دور چشم از‌جمله روش‌های خانگی مانند استفاده از روغن و ماسک‌های خانگی، روش‌های نوین مانند بهره‌مندی از روش‌های تخصصی مانند لیزر، هایفو و تزریقات وجود دارد. 

همچنین در نهایت روش تخصصی مانند فشیال نیز یکی از بهترین روش‌های از بین بردن چروک دور چشم محسوب می‌شود. اگر شما نیز تجربه دیگری برای درمان چروک دور چشم دارید، حتما نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

 


اشتراک گذاری

فرم ثبت نوبت

با پر کردن اطلاعات زیر و انتخاب نوع خدمت درخواستی، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس میگیرند.

تلاش میکنیم که زمان انتخابی شما حتما رعایت شود، اما ممکن است زمان پیشنهادی شما با زمان ارائه شده در آرایشگاه کمی تفاوت داشته باشد.

نام خود را وارد کنید.
شعبه مورد نظر خود را انتخاب کنید.
شماره موبایل خود را وارد کنید.
خدمات مورد نظر خود را انتخاب کنید.
روز مورد نظر خود را انتخاب کنید.
ساعت پیشنهادی خود را انتخاب کنید.