به وب سایت سالن زیبایی بارانا خوش آمدید
معرفی و بررسی روش‌های مختلف از بین بردن پف بالای چشم

پف بالای چشم مشکلی همه‌گیر است و تقریبا 80 درصد از افراد در مقطعی از زندگی خود از پف چشم رنج می‌برند. چشمان ما عضوی مهم در صورتمان است و زیبا به‌نظر رسیدن آن، دغدغه اصلی بسیاری از زنان و مردان به‌شمار می‌رود. برای از بین بردن پف پلک بالای چشم راهکارهای مختلفی از‌جمله طبیعی، خانگی و تخصصی وجود دارد که با خواندن این مقاله با 7 راهکار معجزه‌بخش و موثر رفع پف بالای چشم آشنا خواهید شد. 

برطرف كردن پف بالاي چشم با تغییر رژیم غذایی 

یکی از راه‌کارهای از بین بردن پف بالای چشم که پزشکان در مرحله اول آن را توصیه می‌کنند، این است که مصرف سدیم خود را کاهش دهید. این بدان معناست که غذاهای فرآوری شده مانند سوسیس، کالباس، پنیر و سوپ‌های آماده را از رژیم غذاییتان حذف کنید. 

در عوض، سعی کنید مصرف سبزیجات و میوه‌های تازه را در مصرف غذاییتان افزایش دهید. مصرف مواد‌غذایی‌های غنی از پتاسیم مانند ماست، لوبیا و سبزیجات برگ سبز نیز می‌تواند به درمان چروک و پف زیر چشم کمک کند و با میکاپ صورت دور چشمتان پف کرده به‌نظر نرسد. 

مصرف سبزیجات راهی موثر برای رفع پف بالای چشم 

استفاده از کمپرس سرد؛ رفع پف بالای چشم بدون جراحی 

یکی از ساده‌ترین روش‌های درمان پف بالای چشم، استفاده از کمپرس یخ به‌صورت روزانه است. با‌توجه به اینکه پف بالای چشم به‌دلیل تجمع مایعات زیر سطح پوست مشاهده می‌شود، باید با پایین آوردن دمای سطح پوست پلک، مایعات جمع شده را از بین برد. 

کمپرس آب سرد یا یخ، عروق خونی زیر پوست را تنگ کرده و به دفع مایعات جمع شده کمک می‌کند. کمپرس یخ را به‌مدت 10 الی 15 دقیقه روی چشمان خود قرار دهید و این کار را به‌صورت روزانه تکرار کنید تا در نهایت پف بالای چشم شما کاهش پیدا کند.

فشیال راهی موثر برای رفع پف بالای چشم 

بهترین روش برای از بین بردن پف بالای چشم، فشیال تخصصی است؛ زیرا در این روش از ماسک‌های مغذی استفاده می‌شود که همراه با ماساژ صورت و چشم است. فیشیال علاه‌بر رفع پف بالای چشم، جوان‌سازی و درخشندگی صورت را دو‌چندان می‌کند. 

فشیال در سه مرحله که شامل لایه‌برداری، ماسک‌گذاری و ماساژ صورت می‌گیرد. ماساژ صورت به‌کمک کرم‌های مخصوص و مناسب پوست فرد انجام می‌شود که سبب افزایش خون‌رسانی و کلاژن‌سازی می‌شود. برای فشیال ماهی یکبار به سالن تخصصی مراجعه کنید. قیمت فیشیال صورت بسته به نوع و عارضه‌های پوست تعیین خواهد شد. 

از بین بردن پف بالای چشم با لیزر 

رفع پف بالای چشم با لیزر برای بیماران جوان و بیماران مبتلا به لیپوپتوز، مناسب است. همچنین در بیمارانی که جراحی در آن‌ها بسیار پیچیده و هیچ تضمینی برای نتیجه مثبت وجود ندارد، لیزر بهترین روش از بین بردن پف زیر چشم است. همچنین بعد از چندین ماه برای ترمیم باید به متخصص مراجعه کنید.

لیزر لایه‌ها سطحی و چروک چشم را حذف می‌کند؛ بدین‌ترتیب با تحریک رشد کلاژن جدید پوست بالای چشم سفت‌ و لیفت خواهد شد. قیمت این درمان زیبایی مانند هزینه ژلیش ناخن بستگی به عوامل مختلفی دارد. به‌عنوان مثال نوع پوست در هزینه از بین بردن پف بالای چشم با لیزر موثر است. 

آیا جراحی بلفاروپلاستی برای پف  بالای چشم موثر است؟ 

هدف اصلی عمل بلفاروپلاستی، از بین بردن افتادگی و اصلاح پوست اضافی پلک بالا است. در این عمل درمانی، جراح برای برداشتن پف بالای پلک‌ها، روی قسمت چین پلک برش کوچکی ایجاد می‌کند. پس از انجام برش، همه کیسه‌های چربی و پوست اضافی نواحی پلک چشم را تخلیه می‌کند و سپس با استفاده از یک نخ نازک و مخصوص، ناحیه برش خورده را بخیه می‌زند. 

ترمیم کامل و از بین رفتن خط بخیه با این عمل، بعد از 6 ماه از بین می‌رود. البته اگر مراسم جشن عروسی شما و اطرافیانتان نزدیک است و نگران جای بخیه پشت پلک‌تان هستید، نگران نباشید سالن زیبایی بارانا با تیم متخصص همه نواقص و خط بخیه را با میکاپ پنهان می‌کند؛ همچنین هزینه آرایش عروس و همراه این آرایشگاه، بسته با بودجه شما به بهترین شکل ممکن انجام می‌شود. 

درمان پف بالای چشم با جراحی بلفاروپلاستی 

با ماساژ، پف دور چشمتان را از بین ببرید! 

شما می‌توانید با ماساژ دادن اطراف چشم خود، جریان خون را در ناحیه پف کردن افزایش دهید. فشار انگشتان شما ممکن است به دفع مایع کمک کند. با استفاده از پد‌های نرم، نوک انگشتان خود را برای انجام حرکات ضربه‌ای در اطراف خطوط بالا و زیر‌چشم استفاده کنید. 

پوست ناحیه چشم شما ظریف است؛ بنابراین این ناحیه را آرام فشار دهید و از کشیدن یا ضربه زدن به آن خودداری کنید. این روش را برای چند دقیقه به‌مدت 10 الی 15 دقیقه انجام دهید. 

استفاده از پدهای نرم برای ماساژ دور چشم برای رفع پف 

رفع پف بالای چشم با استفاده از چای کیسه‌ای 

انواع چای مانند سیاه، سبز و سفید حاوی کافئین هستند. شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد این ماده می‌تواند به پوست نفوذ کند، تورم را کاهش دهد و گردش خون را افزایش دهد. برای انجام این روش، دو کیسه چای را خیس کنید و آن را به‌مدت 20 دقیقه در یخچال بگذارید و سپس به‌مدت 15 تا 30 دقیقه روی چشمان خود قرار دهید. 

این ماده خاصیت تسکین‌کننده نیز دارد و می‌توانید علاوه‌بر دور چشم در برای دست و کنار ناخن نیز بعد از کاشت استفاده کنید. اگر علاوه‌بر رفع پف زیر چشم، نیاز به خدمات زیبایی ناخن دارید، حتما برای دریافت کسب اطلاعات دقیق‌تر در مورد لیست خدمات ناخن، با ما تماس بگیرید.

قرار دادن کیسه چای سبز روی چشم‌ها برای از بین بردن پف بالای چشم 

رفع پف بالای چشم با روش‌های مختلف طبیعی و پزشکی در سریع‌ترین حالت ممکن 

در این مقاله در مورد درمان پف بالای چشم صحبت کردیم که با راه‌ و روش‌های متفاوت انجام می‌شود. این روش‌ها شامل راه‌های خانگی مانند استفاده از کمپرس یخ و چای کیسه‌ای، روش تخصصی و سریع مانند فشیال و روش پزشکی مانند بلفاروپلاستی و لیزر می‌شود. 

همچنین علاوه‌بر این روش‌ها، تغییر رژیم غذایی و ماساژ روزانه راهکاری موثر برای از بین بردن پف بالای چشم محسوب میشود. اگر شما نیز راه‌حل دیگری برای درمان پف بالای چشم دارید، خوشحال می‌شویم ما را نظرهای‌تان همراهی کنید. 

 


اشتراک گذاری

فرم ثبت نوبت

با پر کردن اطلاعات زیر و انتخاب نوع خدمت درخواستی، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس میگیرند.

تلاش میکنیم که زمان انتخابی شما حتما رعایت شود، اما ممکن است زمان پیشنهادی شما با زمان ارائه شده در آرایشگاه کمی تفاوت داشته باشد.

نام خود را وارد کنید.
شعبه مورد نظر خود را انتخاب کنید.
شماره موبایل خود را وارد کنید.
خدمات مورد نظر خود را انتخاب کنید.
روز مورد نظر خود را انتخاب کنید.
ساعت پیشنهادی خود را انتخاب کنید.