به وب سایت سالن زیبایی بارانا خوش آمدید

آراستن مو‌ها از گذشته تاکنون اهمیت بسیاری دارد و افراد برای حاضر شدن در مراسم رسمی موهای خود را در سالن‌های زیبایی شینیون می‌کنند. شینیون یکی از بهترین روش‌های آرایش مو است که باید با‌توجه‌به فرم صورت انجام شود. ممکن است شما برای یک مراسم خاص دعوت شده‌ باشید و اطلاعات کامل در مورد مدل‌های شینیون نداشته باشید؛ ما در این مقاله به شما می‌گوییم که شینیون چیست و انواع مدل‌های آن را به شما معرفی و شرح خواهیم داد. مطالعه این مطلب را از دست ندهید تا با همه مدل‌های شینیون آشنا شوید!

شینیون چیست؟ آراستگی و آرایش موها 

شینیون مو نوعی آرایش مو است که مدل‌های مختلفی همچون باز، نیمه باز و بسته دارد که آرایشگر ارایشگاه بارانا با‌توجه به نوع سلیقه، فرم صورت، مدل لباس، مدل مناسب شما را پیشنهاد می‌دهد. 

هنر و ظرافت داشتن آرایشگر در شینیون مو بسیار نکته حائز‌اهمیتی است که این سنجاق‌های استفاده شده در مدل شینیون به‌گونه‌ای باشد که پشت موها پنهان شود و به‌هیچ‌وجه مشخص نباشد. در ادامه انواع شینیون مو را به شما معرفی خواهیم کرد.

شینیون کلاسیک؛ ظاهری شیک و دراماتیک

شینیون کلاسیک به‌دلیل سرعت انجام بالا، هزینه بسیار پایین و زیبایی منحصر‌به‌فرد از محبوبیت بسیاری برخوردار است. این مدل بدون استفاده از انواع پروتز مو برای شینیون و با ساده‌ترین شکل بر روی مو اجرا می‌شود. در شینیون مدل کلاسیک موها به‌شکلی زیبا در قسمت میانی یا بالای پشت سر جمع می‌شود و حالتی سفت و مرتبی دارد.

 این سبک از شینیون برای عروس‌هایی که صورت قلبی یا بیضی دارند، ایده‌آل است. همچنین میکاپ مدل کلاسیک، ترکیب مناسب این سبک از شینیون است که قیمت میکاپ عروس این مدل همراه با شینیون کلاسیک در سالن بارانا از تعرفه‌ای مناسب برخوردار است. 

شینیون کلاسیک؛ ظاهری آراسته 

شینیون اروپایی؛ ساده‌ در عین‌حال جذاب 

شینیون مو به سبک اروپایی نسبت‌به سایر مدل‌های شینیون ساده‌تر است. مدل‌های شینیون اروپایی به شکل باز و بسته است که باید مدل شینیون را بر‌اساس ویژگی‌های ظاهری و لباستان انتخاب کنید. شینیون بسته اروپایی در قسمت پایین پشت سر بسته می‌شود و برخی از رشته‌های مو به‌صورت آزاد روی شانه‌ها قرار می‌گیرد. در شینیون اروپایی از لوازم شینیون مانند پروتز و موی اضافی استفاده نمی‌شود. 

تمرکز این مدل شینیون سادگی در عین حال زیبایی است و آرایش موها از حالت طبیعی برخوردار است. شینیون باز اروپایی نیز به شکل فر و لخت است که این مدل نیز جذابیت خاص خود را دارد. شینیون مو به سبک اروپایی با میکاپ صورت لایت ظاهری مدرن و رمانتیک برای شما فرام می‌سازد. 

شینیون اروپایی؛ مدلی ساده و شیک 

شینیون رومی؛ مدل‌ بافت‎‌های متنوع  

شینیون رومی نوعی بافت ساده است که مدل‌های مختلفی دارد که شامل موارد زیر می‌شود:

  • بافت مو به‌شکل تاج: موها از یک سمت بافته می‌شود و مانند تاج تا سمت دیگر موها متصل می‌شود. 

  • مدل دو بافت: موها از دو سمت به داخل بافته می‌شوند و به یکدیگر می‌رسند و ترکیب می‌شند. 

  • بافت پشت سر: بافت مو از دو سمت آغاز می‌شود و در پشت سر با یکدیگر پیچیده می‌شود. 

  • بافت مو نیمه باز: در این مدل نیمی از موها از دو سمت بافته می‌شوند و نیم دیگر باز خواهند بود. 

بین این مدل‌های بافت، یک شینیون مدل رومی وجود بدون بافت است. در این سبک موها بالای سر بسته شده و پس از پوش داده شدن در بالای سر جمع می‌شود. هزینه شینیون مو بسته به مدل انتخابی شما تعیین می‌گردد. 

تلفیق شینیون مدل رومی و اروپایی 

شینیون لاکچری و لوکس فرانسوی 

شینیون مو فرانسوی نیز نوعی مدل موی ساده به‌شمار می‌رود و ظاهر شیکی برای فرد به وجود می‌آورد. این سبک از شینیون برای موهای بلند مناسب است و همه موها در پشت سر به شکل حلزون با ابزار شینیون حرفه ای پیچ داده می‌شوند. 

شینیون فرانسوی به‌صورت هنرمندانه با تور شینیون درآمیخته می‌شوند و برای مراسم‌های بسیار مجلل و لوکس ایده‌آل است. سالن بارانا این سبک از شینیون را با مهارت و ظرافت خاصی انجام می‌دهد. شینیون فرانسوی جزو پکیج‌های اقتصادی آرایشگاه بارانا است. لیست هزینه فشیال صورت، میکاپ و شینیون موی فرانسوی همگی در یک پکیج خدمت شما ارائه می‌شود.

شینیون مدل خطی؛ ظاهری فشن و امروزی 

امروزه شینیون خطی یکی از پرطرفدار‌ترین شینیون‌های حال حاضر است و بسیاری از بازیگران هالیوودی از این سبک استفاده می‌کنند. در این سبک موهای زیرین سر پوش و با یک گیره جمع می‌شوند. پس از پوش و انجام پروتز موهای پایین پشت سر، موهای قسمت جلوی سر  را به شکل خطی حالت می‌دهند.

 این شینیون را میتوان با استفاده از موهای اضافی برای موهای کوتاه نیز انجام داد. عمل پوش دادن در این سبک بسیار مهم است تا شینیون شما در عین ظرافت، ظاهر خود را به‌خوبی حفظ  کند. 

شینیون مدل خطی، مدل ترند این روز‌ها 

انواع مدل‌های شینیون مو را در سالن زیبایی بارانا تجربه کنید

در این مقاله به شما گفتیم مدل موی شینیون چیست و در ادامه همه مدل‌های شینیون را به شما معرفی کردیم. شینیون‌هایی مانند خطی، اروپایی، کلاسیک، رومی و فرانسوی وجود دارد که باید بر‌اساس فرم صورت، سبک لباس، نوع مراسم و سلیقه شما انتخاب شود.  

سالن زیبایی بارانا، با تیم تخصصی شینیون موهای شما را به یک اثر هنری تبدیل می‌کند. دقت و ظرافت این تیم باعث زیبایی بی‌نظیر شینیون شما می‌شود. بنابراین؛ اگر مراسمی پیش رو دارید هر‌چه سریع‌تر وقت خود را رزرو کنید تا در مراسم مانند یک الماس بدرخشید. 


اشتراک گذاری

فرم ثبت نوبت

با پر کردن اطلاعات زیر و انتخاب نوع خدمت درخواستی، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس میگیرند.

تلاش میکنیم که زمان انتخابی شما حتما رعایت شود، اما ممکن است زمان پیشنهادی شما با زمان ارائه شده در آرایشگاه کمی تفاوت داشته باشد.

نام خود را وارد کنید.
شعبه مورد نظر خود را انتخاب کنید.
شماره موبایل خود را وارد کنید.
خدمات مورد نظر خود را انتخاب کنید.
روز مورد نظر خود را انتخاب کنید.
ساعت پیشنهادی خود را انتخاب کنید.