به وب سایت سالن زیبایی بارانا خوش آمدید

داشتن ناخن‌های کشیده، سالم و منظم خواسته همه خانم‌هاست. سوالی که برای بیشتر خانم‌ها مطرح می‌شود این است که چگونه می‌توانیم ناخن‌های زیبا و سالم داشته باشیم؟ کاشت ناخن راه‌حلی شگفت‌انگیز برای داشتن ناخن‌های محکم و کشیده است. کاشت ناخن نه‌تنها زیبایی و تناسب به ناخن‌های شما می‌بخشد، بلکه سلامت و استحکام آن‌ها را تضمین می‌کند. در این مطلب شما را با انواع کاشت ناخن، ماندگاری، مزایا و معایب آن آشنا خواهیم کرد تا زیبایی را به دستان و پاهای خود ببخشید و از نگاه کردن به آن‌ها لذت ببرید.

کاشت ناخن چیست؟ استحکام و زیبایی ناخن‌ها

کاشت ناخن، یکی از روش‌های زیبا‌سازی ناخن‌هاست که معمولا با استفاده از موادی مانند ژل یا پودر انجام می‌شود. کاشت ناخن، با‌توجه‌به مدل و شکل ناخن به‌صورت بیضی، گرد، مستطیلی و گرد روی ناخن‌ها قابل‌اجرا خواهد بود. این روش برای افرادی که ناخن‌های ضعیف یا کوتاهی دارند بسیار مناسب است و ظرافتی بی‌نظیر در ناخن‌های شما ایجاد می‌کند.

کاشت ناخن به شکل گرد و طراحی آمبره

انواع روش‌های کاشت ناخن چیست؟

کاشت ناخن با روش‌های مختلفی مانند ژل و پودر انجام می‌شود که برای انجام هر یک از این روش‌ها از مواد متنوعی استفاده می‌کنند. مواد اساسی و ضروری کاشت ناخن با مواد ژل یا پودر، ضد قارچ و پرایمر است که همه آلودگی‌ها را از روی ناخن پاک می‌کند و احتمال رشد قارچ در ناخن‌ها را به صفر می‌رساند. سالن زیبایی بارانا با تجهیزات کامل و همه لوازم بهداشتی هیچ‌گونه آسیبی به ناخن‌های شما وارد نمی‌کنند و به بهترین نحو کاشت را انجام می‌دهند. در ادامه شما را با کاشت ناخن با روش ژل و پودر در آرایشگاه زیبایی بارانا آشنا خواهیم کرد.

طراحی ناخن‌های کاشت شده با قلم

کاشت پودر ناخن چیست و چگونه انجام می‌شود؟

کاشت ناخن با پودر بین خانم‌ها محبوبیت بسیاری یافته است و این روش از کاشت، روش اکریلیک نیز نامیده می‌شود. کاشت پودر به‌وسیله لیکویید و پودر مخصوص انجام می‌شود و در هوای آزاد بدون دستگاه یو وی خشک می‌شود. برای کاشت پودر روی ناخن به تیپ، فرمر و قالب نیاز است. در این روش پس از آماده‌سازی ناخن با استفاده از پرایمر و ضد‌قارچ، پودر مخصوص و لیکویید به‌صورت لایه‌ای نازک روی ناخن اعمال می‌شود و پس از خشک شدن مواد پودری و سوهان‌کشی ناخن‌ها، از لاک ژل برای زیبایی و درخشش آن‌ها استفاده می‌کنند.

کاشت ژل ناخن چیست؟

کاشت ناخن با ژل نیز روش دیگری برای زیبایی ناخن‌هاست. این روش ناخن‌های طبیعی‌تری از لحاظ سایز و ضخامت ارائه می‌کند. در ابتدا ناخن‌ها با ابزار مانیکور آماده‌سازی می‌شوند و سپس از محلول‌های ضدقارچ برای جلوگیری از عفونت قارچی استفاده می‌شود.

در این فرا‌یند ژل با استفاده از تیپ یا فرمر روی ناخن گذاشته می‌شود و نهایتا ناخن ها در دستگاه یو وی قرار می‌گیرند تا مواد ژلی خشک شوند. این روش برای ژلیش ناخن کوتاه بسیار مناسب است و فرم ناخن‌ها را بسیار زیبا‌تر و ظریف‌تر نشان می‌دهد.

کاشت ناخن با بی بی بومر چگونه است؟

مدل کاشت بی بی بومر، از دو رنگ پودر یا ژل برای کاشت ناخن استفاده می‌شود که ظاهری شبیه سایه برای ناخن‌ها پدید می‌آورد. بدین ترتیب؛ ناخن‌های کاشت شده شما دیگر نیازی به لاک ژل نخواهد داشت. در کاشت ناخن مدل بی بی بومر، معمولا از  پودر رنگ هلویی و طبیعی روی صدف ناخن استفاده می‌شود و در قسمت بالایی ناخن را سفید رنگ کار می‌کنند تا با ترکیب مرز بین دو رنگ سفید و هلویی روی ناخن، سایه روشن به وجود بیاید.

کاشت ناخن فایبر‌گلاس؛ یکی از مدل‌های کاشت ناخن

برای کاشت ناخن فایبرگلاس، رشته‌های پلاستیکی روی نوک ناخن چسبانده شده و پس از تعیین اندازه مناسب برای قد ناخن و خشک شدن آن‌ها، از اسپری مخصوص روی ناخن‌ها زده خواهد شد تا استحکام ناخن افزایش یابد و ظاهر آن شبیه ناخن طبیعی شود.

مدل کاشت فایبرگلاس محبوبیت چندانی ندارد و برای افرادی که به پودر و ژل حساسیت دارند، مناسب است، اما این روش از کاشت، برای افرادی که ناخن آن‌ها شکلی نامناسب و آسیب دیده دارد مناسب نیست و به‌راحتی ترک می‌خورد.

ظرافت ناخن‌ها با کاشت ژلی

مدت ماندگاری کاشت ناخن‌ها چقدر است؟

معمولا به‌دلیل رشد ناخن‌ها، کاشت ناخن طی هر 4 الی 5 هفته یکبار ضروری است، زیرا ناخن‌های شما در این بازه زمانی به‌اندازه‌ای رشد می‌کنند که ترمیم نکردن آن‌ها باعث شلختگی و به‌هم ریختگی ظاهر دست یا پای شما می‌شود. همچنین استفاده از مواد با‌کیفیت و دقت فرد متخصص در مراحل کاشت، ماندگاری ناخن‌های کاشته شده را بالا می‌برد و باعث می‌شود تا حد امکان از شکسته شدن و ترک خوردن ناخن‌ها جلوگیری شود. 

مزایای کاشت ناخن چیست؟

کاشت ناخن صرفا برای زیبایی ناخن‌ها نیست، برخی از افراد ناخن‌های شکننده‌ای دارند که این روش، بهترین راه‌حل برای داشتن ناخن‌های منظم به‌شمار می‌رود. مزایای کاشت ناخن عبارت‌اند از:

  • ایجاد ظاهری زیبا و درخشان به دست
  • ظاهری مرتب و یکدست در ناخن‌ها
  • مقاومت در برابر خراش و ترک‌خوردگی
  • مراقبت و نگهداری آسان
  • تنوع ایجاد طراحی و رنگ لاک ژل روی ناخن کاشت شده
  • جلوگیری از جویدن ناخن‌ها

با کاشت و ترمیم ناخن یکبار در ماه، نه تنها در وقت خود صرفه‌جویی می‌کنید، بلکه ظاهری زیبا و آراسته با‌توجه‌به سلیقه خود در دستانتان ایجاد خواهید کرد.

نکات قابل‌توجه برای عوارض کاشت ناخن!

برای شناخت دقیق عوارض احتمالی کاشت ناخن، به نکات زیر توجه داشته باشید:

  • احتمال آسیب به ناخن‌های اصلی به‌دلیل کاشت مداوم
  • احتمال واکنش آلرژیک به‌دلیل مواد شیمیایی
  • خطر عفونت در صورت رعایت نکردن نکات بهداشتی و محلول ضد‌قارچ
  • آسیب دیواره و صدف ناخن‌ها در صورت ریمو نادرست

توصیه می‌شود عوارض کاشت ناخن‌ را جدی بگیرید؛ بارزترین علامت عوارض ناخن، عفونت‌های باکتریایی یا قارچی است که ناخن‌خا دچار لکه‌هایی آبی یا سبز رنگ می‌شوند.

بروز قارچ و آسیب به صدف ناخن به‌دلیل رعایت نکردن نکات بهداشتی

نکات مراقبتی بعد از کاشت ناخن چیست؟

نکات مراقبتی بعد از کاشت ناخن، یکی از کارهایی است که برای دوام بیشتر ناخن‌ها رعایت کردن آن‌ها ضروری است که این مراقبت‌ها شامل موارد زیر می‌شوند:

  • از ناخن‌های خود به‌عنوان ابزار استفاده نکنید.
  • در زمان مشخص طی 4 الی 5 هفته ناخن‌های خود را ترمیم کنید.
  • ناخن‌های خود را در معرض حرارت و آتش قرار ندهید.
  • از روغن‌های مخصوص کوتیکول استفاده کنید.
  • هنگام ظرف شستن، از دستکش استفاده کنید.
  • ریمو ناخن‌های کاشت شده را به یک فرد متخصص بسپارید.

یکی از روش‌های اساسی مراقبت‌ از صدف و ناخن‌های خود، پدیکور دست و پا است که قیمت پدیکور از کاشت ناخن مناسب‌تر است.

تجربه زیبایی و ظرافت کاشت ناخن در سالن زیبایی بارانا

در این مقاله به‌طورکامل به سوال کاور ناخن چیست پاسخ دادیم و شما را با انواع کاشت ناخن با مواد پودری و ژلی آشنا کردیم. کاشت ناخن علاوه‌بر بخشیدن زیبایی و ظرافت به ناخن‌ها، سلامت آن‌ها را حفظ می‌کند تا ظاهری آراسته در دستان و پاهای شما ایجاد کند.

حتما قبل از انجام اقدامات زیبایی کاشت ناخن عوارض آن را جدی بگیرید و به یک سالن معتبر با متخصصان حرفه‌ای مراجعه کنید. سالن زیبایی بارانا با ارائه انواع خدمات ناخن، آماده است با‌توجه‌به فرم و شکل، تحولی عظیم در ناخن‌های شما ایجاد کند. با ما در بارانا شاهد ناخن‌های زیبا در دستان و پاهای خود باشید.


اشتراک گذاری

فرم ثبت نوبت

با پر کردن اطلاعات زیر و انتخاب نوع خدمت درخواستی، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس میگیرند.

تلاش میکنیم که زمان انتخابی شما حتما رعایت شود، اما ممکن است زمان پیشنهادی شما با زمان ارائه شده در آرایشگاه کمی تفاوت داشته باشد.

نام خود را وارد کنید.
شعبه مورد نظر خود را انتخاب کنید.
شماره موبایل خود را وارد کنید.
خدمات مورد نظر خود را انتخاب کنید.
روز مورد نظر خود را انتخاب کنید.
ساعت پیشنهادی خود را انتخاب کنید.