به وب سایت سالن زیبایی بارانا خوش آمدید

پاها نقش تعیین‌کننده‌ای در زندگی ما دارند و سلامتی و زیبایی آن‌ها با پدیکور و کفسابی تامین می‌شود. بسیاری از افراد خستگی فراوانی در پاهای خود احساس کرده و روزانه با پوشیدن کفش، نفس کشیدن پا را در هوای آزاد محروم می‌کنند. پدیکور یک راه درمانی برای پاهای شماست که باعث از بین رفتن پوست پا و نرم شدن‌ آن می‌شود. در این مقاله به سوال «پدیکور چیست» پاسخ داده و در مورد انواع پدیکور پا، روش انجام و خواص پدیکور و کفسابی صحبت خواهیم کرد تا اطلاعات کامل و متفاوتی از فواید این روش سلامتی پا دریافت کنید.

پدیکور چیست؟ سلامتی و زیبایی پا با روش پدیکور

پدیکور روش درمانی برای مراقبت از پاهاست که اغلب با ماساژ و ویتامین رسانی به پاها همراه است. در این فرایند سلول‌های پوست مرده روی سطح پا از بین می‌روند و در ناخن‌های شما نیز ظاهری مرتب ایجاد می‌شود.

در نتیجه، اگر علاقه به زیباسازی بیشتر ناخن‌های پا بودید، می‌توانید اقدام به کاشت ناخن ژلیش برای زیباتر و درخشان‌تر شدن ناخن‌های پا کنید.

لطافت بخشیدن به پا با پدیکور

انواع مختلف پدیکور چیست؟

انواع پدیکور ناخن پا به چند گروه مختلف تقسیم می‌شوند که عبارت‌اند از:

  • پدیکور فرانسوی: در این روش، از محصولات و وسایل پدیکور مانند لاک با ماندگاری بالا استفاده می‌کنند و با استفاده از ابزار پدیکور شکل مربعی به ناخن‌های پا می‌دهند.
  • پدیکور موم پارافین: این روش با رطوبت‌رسانی فوق‌العاده، همه قسمت‌های پا را با موم می‌پوشانند و احساس آرامش را به پاهای شما منتقل می‌کنند.
  • پدیکور SNS: در این فرایند کاشت ناخن به روش پودری انجام می‌شود به این صورت که پودر را روی چسب مخصوص می‌ریزند و روی ناخن قرار می‌دهند.
  • پدیکور لوکس: در این روش با استفاده از موم پارافین، ماساژ و حوله‌های گرم پا را ماساژ می‌دهند.

این پدیکور‌ها با‌توجه‌به نوع انتخابی شما انجام می‌شود و هر یک هزینه متغیری دارد. البته بسیاری از افراد پس از پدیکور، لمینت نیز انجام می‌دهند که قیمت لمینت ناخن به‌صورت جداگانه از پدیکور پرداخت می‌شود.

انجام پدیکور پا با لوازم پدیکور

مراحل پدیکور و کفسابی چگونه است؟

برخی از افراد قصد پدیکور در منزل را دارند؛ اما بهتر است برای انجام این روش به سالن زیبایی مراجعه کنید؛ هزینه خرید لوازم پدیکور بالا است و نمی‌توانید بهترین ست پدیکور و پدیکور برقی مخصوص را تهیه کنید. مراحل پدیکور و کفسابی به این صورت است که پاهای خود را در حوض کوچکی از آب گرم قرار می‌دهید و سپس فرد ناخن‌کار ناخن‌های پاهایتان را کوتاه و فرم می‌دهند.

سپس همه کثیفی و آلودگی‌های بین ناخن و پوست، با لایه‌برداری به وسیله اسکراب پا پاکسازی می‌شوند. در کفسابی با سنگ پا یا ابزار پدیکور سلول‌های مرده پوست پا را از بین می‌برند. در مرحله بعدی، از کوکتل پدیکور و ژل‌های مخصوص به آب گرم اضافه می‌کنند و پاهایتان را درون آن ماساژ می‌دهند.

 در آخرین مرحله نیز اگر علاقه‌مند به کاشت ناخن دارید، با تیپ‌گذاری، کاشت ناخن را انجام می‌دهید. برای انجام پدیکور در منزل، می‌بایست لوازم کاشت و تیپ را نیز تهیه کنید که قیمت تیپ ناخن و پودر نیز بستگی به کیفیت آن دارد.

مراحل پدیکور و کاشت ناخن پا

خواص کفسابی و پدیکور چیست؟

در ادامه قصد شرح خواص پدیکور و کفسابی را داریم که شامل:

  • بهبود گردش خون: با ماساژ پا، گردش خون به راحتی در ناحیه پا جریان پیدا می‌کند و باعث پیشگیری از بروز بیماری‌های مفصلی و پوستی می‌شود.
  • سلامت ناخن‌ها: مواردی همچون پیاده‌روی طولانی، پوشیدن کفش باعث صدمه دیدن ناخن‌ها می‌شود که با پدیکور منظم، یک کاور ناخن طبیعی برای محافظت پا ایجاد می‌گردد.
  • کاهش استرس: هنگام ماساژ پا؛ اعصاب و رگ‌های خونی پا به آرامش می‌رسند و خستگی‌های روزانه از طریق پا، خارج می‌شوند.
  • نرمی و لطافت پوست پا: کوکتل پدیکور و اسکراب‌ها موجب شادابی و نرمی پوست پا می‌شوند.
  • درمان آسیب‌های پا: در فرایند کفسابی، لایه‌های مرده پوست به‌وسیله سوهان یا رنده، از بین می‌روند و آسیب‌هایی که هنگام تمرینات ورزشی و پیاده روی برای پای شما ایجاد شده‌اند، بهبود می‌یابند.
  • افزایش انرژی: سیستم عصبی پا به‌دلیل کفسابی پا عملکرد بهتری خواهد داشت که بدین‌ترتیب؛ خستگی‌های پاهای شما از بین خواهد رفت.

در نتیجه، پدیکور و کفسابی با مزیت‌هایی که دارد باعث می‌شود همه آلودگی‌ها از بین بروند و از بروز عفونت‌های قارچی پا خلاص شوید.

افزایش انرژی و بهبود گردش خون در پا؛ خواص کفسابی

نکات مهم پدیکور پا را رعایت کنید تا دچار عوارض‌های جانبی نشوید!

مهم‌ترین نکته‌ای که باید رعایت شود این است که برای انجام پدیکور، حتما تکنسین حرفه‌ای که استاندارد‌های بهداشتی بالایی داشته باشد را انتخاب کنید. این موضوع برای جلوگیری از عوارض‌هایی همچون عفونت، قارچ و زخم‌های حین انجام پدیکور رعایت کنید.

همچنین نکته دیگری که وجود دارد، کفش مناسب است که پس از پدیکور، کفش راحت یا صندل بپوشید و اجازه دهید پاهایتان نفس بکشند. قیمت ناخن کاری نیز در کیفیت پدیکور و کاشت تاثیر می‌گذارد؛ قطعا یک مرکز غیر معتبر هزینه پایین‌تری از شما دریافت می‌کنند؛ اما ریسک بیماری‌های پا شما نیز بالاتر می‌برد.

تضمین سلامتی و زیبایی با پدیکور پا در سالن آرایشگاه بارانا

پدیکور یک تجربه زیبایی و درمانی پا است که از آسیب‌دیدگی و آرامش بخشیدن پا انجام می‌شود. در این مقاله در مورد مراحل پدیکور در منزل و سالن آرایشگاه، انواع پدیکور، خواص کفسابی و نکات مهم انجام پدیکور صحبت کردیم. کفسابی و پدیکور با فوایدی همچون انرژی بخشیدن، جریان خون بهتر، لطافت و سلامت ناخن‌ها همراه است.

البته برای تجربه این خواص‌ها باید به یک مرکز آرایشی معتبر مراجعه کنید تا دچار عفونت‌های قارچی و سایر بیماری‌ها نشوید. آرایشگاه بارانا خدمات پدیکور و کفسابی را با استفاده از تکنیک‌های پیشرفته و با محصولات با‌کیفیت انجام می‌دهند که از نظر تعرفه‌ای از قیمت خوبی برخوردارند. برای اطلاع از قیمت و روش‌های انجام می‌توانید با ما تماس بگیرید.


اشتراک گذاری

فرم ثبت نوبت

با پر کردن اطلاعات زیر و انتخاب نوع خدمت درخواستی، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس میگیرند.

تلاش میکنیم که زمان انتخابی شما حتما رعایت شود، اما ممکن است زمان پیشنهادی شما با زمان ارائه شده در آرایشگاه کمی تفاوت داشته باشد.

نام خود را وارد کنید.
شعبه مورد نظر خود را انتخاب کنید.
شماره موبایل خود را وارد کنید.
خدمات مورد نظر خود را انتخاب کنید.
روز مورد نظر خود را انتخاب کنید.
ساعت پیشنهادی خود را انتخاب کنید.