به وب سایت سالن زیبایی بارانا خوش آمدید

با فیبروز ابرو دیگر نگران کم‌پشتی و نامتقارن بودن ابر‌وهایتان نباشید! فیبروز یک روش نوین در فآیند‌های زیبایی است که جایگزین روش‌های قدیمی تاتو و مداد کشیدن ابرو محسوب می‌شود. این روش توسط یک ابزار دستی با سوزن مخصوص انجام می‌شود که رنگدانه‌ها را در بافت سطح ابرو وارد می‌کند. در این مقاله فیبروز ابرو چیست، قصد داریم نحوه انجام این روش، مزایا، عوارض، ماندگاری و صفر تا صد موضوعات مربوط به فیبروز ابرو را به شما شرح دهیم. اگر قصد مرتب‌سازی و قرینه‌سازی ابرو‌های خود را دارید؛ مطالعه این مطلب را از دست ندهید. 

فیبروز ابرو چیست؟ تکنیکی برای داشتن ابروهای قرینه و پرپشت 

فیبروز ابرو یکی از تکنیک‌های نوین برای داشتن ابرو‌های قرینه و پر است. در این روش، رنگدانه‌ها، با استفاده از سوزن‌های میکروسکوپی از طریق ابزار روی پوست اعمال شده و تار‌های ظریف مو سرتاسر ابرو کشیده می‌شود. این تار‌های نازک رنگی، بسیار طبیعی بوده و ابرو‌های شما پرپشت تر نشان می‌دهد. 

هدف اصلی این روش بر‌طرف کردن نواقص ابرو با طرح و رنگ خاص است. این روش نه‌تنها نواقص ابرو شما را رفع می‌کند؛ بلکه فرم ابرو‌های شما را متقارن‌تر می‌کند و زیبایی به آن می‌بخشد. هزینه فیبروز ابرو همانند قیمت کاشت مژه بستگی به مهارت و کیفیت مواد دارد. در ادامه قصد داریم همه چیز در مورد فیبروز ابرو را به شما شرح دهیم. 

تزریق رنگدانه به بافت پوست در فیبروز ابرو 

مراحل انجام فیبروز ابرو؛ چگونه است؟ 

در ابتدا خطوط فیبروز در تاج ابرو با دوبار تمدید اجرا می‌شود. سپس نوبت به شوک دادن به رنگ می‌رسد، که با گذشت 3 الی 4 دقیقه ابرو‌ها رنگ می‌گیرند و نوبت به بی حس کردن ابرو‌ها می‌رسد. در مرحله بعدی خطوط در ناحیه کمان و دم ابرو طراحی می‌شود که به‌وسیله ابزار مخصوص شکل دلخواه با ضربه زدن است. 

ضربه‌ها تا زمانی تکرار می‌شوند که طرح ترسیم شده ابرو‌ها، تکمیل شود. در ابتدا این طرح بسیار تیره و شلوغ به‌نظر می‌رسد؛ اما با گذشت چند روز تغییر می‌کند. این روش میکاپ شما را آسوده‌تر می‌کند و حتی در قیمت میکاپ صورت شما در سالن‌های آرایشی تاثیر می‌گذارد. 

طراحی مدل ابرو در روش فیبروز 

انواع مدل فیبروز ابرو؛ تنوع در طرح و شکل ابرو 

در روش فیبروز، مدل‌های مختلف هاشور وجود دارد. در برخی از تکنیک‌ها هاشور‌ها در جهت انتهایی ابرو‌ها زده می‌شود و در برخی هاشور در قسمت پایینی ابرو‌ها و در بین ابتدا و قوس ابرو زده خواهد شد. یک مدل دیگری از فیبروز وجود دارد که نقطه کانونی هاشور در قسمت قوس پایینی ابرو‌ها قرار گرفته و همه هاشور‌ها در جهت این نقطه قرار داده می‌شوند.

مدل دیگری که وجود دارد؛ نقطه کانونی هاشور در قسمت بالایی ابرو‌ها قرار دارد و هاشور‌ها در جهت بالای ابرو‌ها زده می‌شوند. انواع مدل های فیبروز ابرو همچون قیمت شینیون، تعرفه جداگانه‌ای دارد؛ بدین‌ترتیب فیبروز ابرو هر چقدر ظریف‌تر باشد، قطعا از قیمت بالا‌تری برخوردار است. 

مزایای فیبروز ابرو چیست؟ 

در پاسخ به مزایای فیبروز چیه باید بگوییم که این تکنیک مزیت‌های بسیاری دارد، که عبارت‌اند از: 

  • قرینه‌سازی ابرو‌ها

  • حالتی ظریف و طبیعی ابرو‌ها 

  • فرم دادن به تاج ابرو‌ها 

  • تغییر حالت دادن به ابرو‌ها 

  • ایجاد التهاب کم 

  • ایجاد تراکم بالا در ابرو‌ها 

این روش همچون اکستنشن مژه یکی از فاکتور‌های زیبایی‌بخش برای چهره شماست؛ که هزینه اکستنشن مژه و فیبروز ابرو در سالن زیبایی بارانا از تعرفه مناسبی برخوردار است.

ایجاد تراکم بالا؛ یکی از مزایای فیبرو ابرو 

عوارض و معایب فیبروز ابرو؛ نکاتی که باید آن را جدی بگیرید! 

برای انجام فیبروز ابرو، اولین نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که برای انجام این روش به کدام مرکز مراجعه می‌کنید. اگر آن مرکز یک آرایشگاه غیر‌تخصصی نباشد و تکنسین دوره‌های حرفه‌ای نگذرانده باشد، احتمال وجود عوارض بیشتر خواهد شد. یک فرد غیر‌حرفه‌ای می‌تواند به‌دلیل فشار دست بیش‌از‌حد، به بافت پوست و ابروها آسیب وارد کند و این اتفاق باعث می‌شود که از رشد موی جدید جلوگیری شود یا حتی روی پوستتان زخم ایجاد خواهد شد. 

در مراکز نامعتبر از رنگ‌های بی‌کیفیت نیز استفاده می‌کنند که علاوه‌بر آسیب رساندن به پوست، ممکن است باعث عفونت یا حساسیت پوست شما نیز شود. هزینه پرداختی فیبروز ابرو شما همچون هزینه آرایش عروس، بستگی به نوع متریال و کیفیت آن دارد؛ قطعا یک مرکز زیبایی معتبر تعرفه بسیار پایینی برای ارائه خدمات زیبایی ندارد. 

مدت ماندگاری فیبروز ابرو چقدر است؟ 

مدت ماندگاری فیبروز ابرو به عوامل مختلفی همچون پوست، ابزار و رنگ استفاده شده بستگی دارد. معمولا ماندگاری فیبروز ابرو بین 6 الی 12 ماه متغیر است؛ که بعد از آن برای ترمیم باید اقدام کنید. 

لازم به ذکر است که نوع پوست شما نقش تعیین‌کننده‌ای در ماندگاری فیبروز ابرو دارد. این تکنیک برای پوست‌های خشک مناسب‌تر خواهد بود. ایجاد هاشور‌های عمیق و استفاده از رنگ‌های با‌کیفیت در روش فیبروز، باعث افزایش ماندگاری آن خواهد شد. 

استفاده از رنگ با‌کیفیت, یکی از عوامل موثر در افزایش ماندگاری فیبروز

مراقبت‌های بعد از فیبروز ابرو چیست؟ 

برای افزایش ماندگاری، حفظ رنگ ابرو و سلامت پوست پس از فیبروز، باید نکاتی را رعایت کنید؛ که این مراقبت‌ها شامل موارد زیر می‌شود: 

  • اگر پوست نرمال یا خشک دارید تا 3 روز باید از یک پماد مخصوص استفاده کنید تا پوست آن ناحیه مرطوب و چرب باشد. 

  • تا 10 روز از آفتاب گرفتن، رفتن به سولار، جکوزی، استخر خودداری کنید. 

  • تا 3 روز ابرو‌هایتان نباید در معرض آب قرار گیرند. 

  • از دست زدن به ابرو‌هایتان خودداری کنید. 

  • تا 10 روز از انجام فعالیتهای ورزش که باعث تعریق بدن و صورت می‌شوند، خودداری کنید. 

در نهایت، با رعایت این مراقبت‌ها فیبروز ابروی شما دچار تغییر نمی‌شود و ماندگاری و سلامت پوست شما تضمین خواهد شد. 

فیبروز ابرو در سالن زیبایی بارانا؛ خلق زیبایی در ابرو‌های شما 

فیبروز ابرو یکی از جدید‌ترین تکنیک‌های طراحی و اصلاح فرم ابروهاست که در این مقاله به آن پرداختیم. این فرآیند با‌توجه به فرم صورت و سلیقه فرد انجام می‌شود و انواع‌ مختلفی دارد. ماندگاری آن معمولا بین 6 الی 12 ماه است که با رعایت نکات پس از فیبروز، می‌توانید مدت زمان ماندگاری آن را افزایش دهید. 

برای جلوگیری از عوارض‌های احتمالی ملزم به انتخاب مرکز زیبایی معتبر هستید؛ که سالن زیبایی بارانا تجربه فیبروز ابرو با استفاده از بهترین کیفیت مواد و تجهیزات پیشرفته انجام می‌شود. با انتخاب سالن بارانا، از انواع مدل فیبروز ابرو با بهترین کیفیت مواد مطمئن باشید. برای رزرو وقت و مشاوره رایگان با شماره‌های درج شده در سایت تماس بگیرید.


اشتراک گذاری

فرم ثبت نوبت

با پر کردن اطلاعات زیر و انتخاب نوع خدمت درخواستی، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس میگیرند.

تلاش میکنیم که زمان انتخابی شما حتما رعایت شود، اما ممکن است زمان پیشنهادی شما با زمان ارائه شده در آرایشگاه کمی تفاوت داشته باشد.

نام خود را وارد کنید.
شعبه مورد نظر خود را انتخاب کنید.
شماره موبایل خود را وارد کنید.
خدمات مورد نظر خود را انتخاب کنید.
روز مورد نظر خود را انتخاب کنید.
ساعت پیشنهادی خود را انتخاب کنید.