به وب سایت سالن زیبایی بارانا خوش آمدید

آیا خاص بودن طراحی ناخن برای شما اهمیت دارد؟ آمبره ناخن یکی از جذاب‌ترین مدل‌ها برای دیزاین ناخن است که روی کاشت و لمینت ناخن انجام می‌شود. تکنیک آمبره در سال‌های اخیر به یکی از محبوب‌ترین مدل‌ها برای طراحی‌ ناخن تبدیل شده است و با رنگ‌های مختلف و مدل‌های گوناگون قابل‌اجرا خواهد بود. در این مقاله به شما خواهیم گفت که آمبره چیست و چگونه انجام می‌شود؛ هم‌چنین با ابزارهای مورد‌نیاز و روش‌های انجام و مدل‌های جدید این تکنیک آشنا خواهید شد؛ پس پیشنهاد می‌کنیم اگر اهل پیش رفتن با ترندهای روز دنیا در زمینه زیبایی هستید، این مقاله را از دست ندهید.

آمبره ناخن؛ یکی از تکنیک‌های جدید و محبوب طراحی ناخن

تکنیک آمبره ناخن با استفاده از انواع ژلیش ناخن با رنگ‌های متنوعی انجام می‌شود. در این روش یک رنگ روشن از انتهای ناخن شروع شده و به سمت مرکز ناخن پیش رفته و به تدریج کمرنگ می‌شود. رنگ دیگر نیز از سمت نوک ناخن‌ها شروع شده و به سمت مرکز ناخن رفته و سپس کمرنگ می‌شود. روش دیگری برای آمبره ناخن وجود دارد که از رنگ روشن در انتهای ناخن استفاده می‌شود و به تدریج با رنگ روشن در نوک ناخن‌ها ترکیب می‌شود.

انواع طراحی آمبره ناخن؛ تنوع‌های رنگی زیبا

آمبره ناخن را می‌توان با طراحی‌های متنوعی انجام داد که عبارت‌اند از:

  • آمبره ساده: در این روش از یک رنگ روشن در انتهای ناخن استفاده می‌شود و به‌تدریج با رنگ تیره نوک ناخن‌ها ترکیب می‌شود.
  • آمبره چند رنگی: در این روش از سه یا چند رنگ لاک ژل استفاده می‌شود و این رنگ‌ها به‌صورت خطی یا نقطه‌ای ترکیب می‌شوند.
  • آمبره براق: در این نوع آمبره، از لاک‌های براق استفاده می‌شود و ظاهری براق و درخشان دارد.
  • آمبره مات: در این نوع طراحی، از لاک‌های مات استفاده می‌شود و ظاهری ساده و شیک دارد.

آمبره ناخن به‌دلیل دیزاین جذاب و زیبا، طرح متفاوت و خاصی با ترکیب رنگ‌های مختلف براق و مات برای ناخن‌های شما ایجاد می‌کند.

ناخن آمبره شاین

ابزار مورد نیاز برای طراحی آمبره ناخن چیست؟

برای انجام آمبره ناخن، به ابزارهای زیر نیاز دارید:

  • لاک‌‌ژل‌های رنگی: حداقل به دو رنگ نیاز است.
  • بیس کت: برای محافظت از لاک روی ناخن
  • تاپ کت: برای تثبیت لاک
  • پد پنبه‌ای: برای پاک کردن لاک اضافی کنار ناخن
  • برس و قلم لاک: برای لاک زدن

قبل از انجام طراحی، به ابزار‌های کاشت ناخن نیز نیاز است و بهتر است خودتان اقدام به کاشت ناخن نکنید، زیرا قیمت تیپ ناخن، مواد کاشت، سوهان و دستگاه یو وی از تعرفه بالایی برخوردار است.

آمبره ناخن هلویی سفید

مراحل انجام و طراحی آمبره ناخن چگونه است؟

طراحی آمبره ناخن با روش‌های مختلفی مانند اسفنج، لاک ژل و قلم انجام می‌شود که فرد متخصص در این زمینه، با‌توجه‌به نوع ناخن و طراحی شما شروع به طراحی آمبره با سلیقه شما می‌کند. همچنین لیست قیمت ناخن کار برای طراحی آمبره شما، بستگی به مهارت و نوع دیزاین ناخن دارد که در ادامه شما را با انواع طراحی آمبره آشنا خواهیم کرد.

آمبره ناخن شفاف

اسفنج؛ یکی از روش‎های طراحی آمبره ناخن

برای طراحی آمبره ناخن با اسفنج، در ابتدا اسفنج را به اندازه و عرض صدف ناخن رنگ می‌‌شود. در این روش پس از زدن یک خط لاک رنگ روشن به اسفنج، یک خط لاک رنگ تیره به آن اضافه می‌شود. این خط‌های رنگی، در یک خط افقی در کنار یکدیگر زده خواهتد شد. پس از این مرحله اسفنج با فشار مکرر به ناخن‌ها‌یتان فشرده می‌شود تا رنگ لاک روی ناخن‌های شما بچسبد. در این مرحله باید به‌آرامی اسفنج را روی ناخن بزنید تا رنگ مورد‌نظر جلوه درخشان‌تری پیدا کند.

آمبره ناخن با لاک ژل؛ درخشش ناخن‌ها فقط با دو رنگ لاک

برای آمبره ناخن با لاک ژل فقط به دو رنگ مکمل احتیاج است. برای طراحی این مدل، پس از زدن بیس کت، یکی از رنگ‌های لاک ژل به سمت چپ ناخن کشیده می‌شود و رنگ دیگر از سمت راست ناخن کشیده خواهد شد. سپس با استفاده از برس لاک دو رنگ را در میانه ناخن به سمت پایین یا بالا ترکیب کند. در نهایت باید لاک ژل اضافی را از پوسته‌های کنار ناخن پاک کرد و با استفاده از دستگاه یو وی لاک زده شده را خشک کرد.

قلم؛ یکی از راه‌های طراحی آمبره روی ناخن‌ها

برای انجام آمبره ناخن با قلم، از یک رنگ لاک ناخن روشن در نیمی از ناخن‌ها استفاده می‌شود و سپس نیم دیگر ناخن، رنگ تیره زده می‌شود. پیش از خشک شدن لاک و نقطه‌ای که دو رنگ به یکدیگر می‌رسند، با استفاده از قلم یا برس سایه چشم رنگ‌ها با هم ترکیب می‌شوند و در نتیجه طرح آمبره جذابی روی ناخن‌های شما پدید می‎‌آید.

آمبره ناخن، یکی از تکنیک‌های به‌روز دیزاین ناخن

کاشت و طراحی آمبره ناخن در بهترین سالن زیبایی

در «وبلاگ آمبره ناخن چیست»؛ شما را با روش‌های انجام این تکنیک طراحی ناخن و با لوازم موردنیاز آن آشنا کردیم و سپس برای آشنایی شما با مدل‌های دیزاین ناخن به شکل آمبره توضیحاتی دادیم. مراحل طراحی آمبره روی ناخن، با اسفنج، قلم و لاک ژل امکان‌پذیر است که میزان زیبایی و تمیزی خروجی کار به مهارت ناخن کار شما بستگی دارد. سالن زیبایی در یوسف آباد به نام بارانا با بهره‌گیری از بهترین تکنیک‌های کاشت و طراحی زیباترین ناخن‌ها را برای شما دیزاین می‌کند به‌گونه‌ای که هر بار با نگاه کردن به ناخن‌های خود لذت ببرید.


اشتراک گذاری

فرم ثبت نوبت

با پر کردن اطلاعات زیر و انتخاب نوع خدمت درخواستی، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس میگیرند.

تلاش میکنیم که زمان انتخابی شما حتما رعایت شود، اما ممکن است زمان پیشنهادی شما با زمان ارائه شده در آرایشگاه کمی تفاوت داشته باشد.

نام خود را وارد کنید.
شعبه مورد نظر خود را انتخاب کنید.
شماره موبایل خود را وارد کنید.
خدمات مورد نظر خود را انتخاب کنید.
روز مورد نظر خود را انتخاب کنید.
ساعت پیشنهادی خود را انتخاب کنید.